sonnenchein 10 aylık bebeklerim var dişlerini fırçalıyorum ama macunsuz , macun kullanmam gerekiyormuş. Siz Bebeklerinizin dişlerini fırçalarken diş macunu kullanıyor musunuz, kullanıyorsanız hangisini kullanıyorsunuz?
sonnenchein Feyzosumunannesi ya bana da saçma geldi açıkçası ama takip ettiğim bir doktor dişler çıktıktan sonra başlanması gerekiyor çürük olmaması için dedi benim de kafam karıştı kendi doktorumuza 1 yaşında gideceğiz kontrol için ama en iyisi diş hekimi ile görüşmek sanırım bu durumu
Feyzosumunannesi sonnenchein Dişler çıkmadan önce trmizligi yapılıp dişler çıkınca 18.aya kadar macunsuz fırçalamak gerekiyor. 18.aydan sonrada macun ile .