Mugemir34 Hunilianne sesli gürültülü kaka kulak arkası kabuklanma vardı doktordan kaka testi istedim süt alerjisi çıktı şimdi diyetteyim
Hunilianne Boncukaysem gürültülü gaz çıkarıyor bizim çocuk bazen büyük insan gibi ve emerken daha bagirsaktan sesler geliyor gürül gürül. Gaz sancısı da çok. Gaz çıkardığı zaman bile hep huzursuz. Kusma da var ama ona reflü dediler. Sizce götürmeli miyim doktora ?
Mislina01 Hunilianne aynı seyler bendede var bebegim çok huzursuz hiç uyumuyor gündüzleri devlet hastanesine götürdüm normal dediler ama içim hiç rahat degil
Boncukaysem Hunilianne soylediklerinizin hepsi kizim da mevcut bizede reflu dediler bos bosuna kizima reflu ilaclari kullandim aksine sikayetlerimiz artti sut alerjisinden suphelendim ve korktugum basima geldi gotur derim canim
Naz3234 Hunilianne benim kızındaysa aynı belirtiler vardı 2 aylıkken Koç hastanesine çocuk gastroentolojine götürdüm gastrotuss şurup verdi sabah akşam 2mm şırıngayla çektim verdim çok şükür huzursuzlukları gitti
Khazely Hunilianne aynı benim bebeğim 🤷♀️ gündüz uyku hiç yok düzgün gece nispeten daha iyi. 2.5 aylığızz
Hunilianne Mislina01 burda okuduklarım da endişelendiriyor beni. Herhangi bir şey için geç kalmak istemiyorum. Sürekli okuma araştırma halindeyim. 9 unda kontrolümüz var yine de sorcam doktoruna
Hunilianne Duygusalbiranne kusması için thickener kullandığımdan dolayı kaka kıvamı macun gibi oluyor onu anlayamıyorum bu yüzden. Yani sulu veya fışkıran cinsten mi diye. Ama gürültülü gaz çıkarıyor
Teachermom Duygusalbiranne benim bebegimde de gurultuli ve fiskiran kaka var.ve poposu da biraz kirmizi.siizn de pisik oyle miydi
Mislina01 Hunilianne valla canım bizim sigortamız yok özele gidemiyorum ama yüzügümü satıp gidecem devlettekiler bakmıyorlar normal diyorlar bebegim hiç huzurlu degil gündüzleri 1 saat bile uyumuyor hep huzursuz
Duygusalbiranne Hunilianne şöyle anlatıyım ben kızımın altını açtığımda ayaklarını temizlemek için kaldırdığımda fışkırarak kakasını yapardı ayrıca her bezinde azıcıkta olsun kaka olmasıda kakası tanesiz sümüksü yapıda ishal gibi olmasıda alerji belirtisi
Hunilianne Duygusalbiranne iste onu anlayamıyorum çünkü anne sütüne kıvam artırıcı katıyorum o da kakasını macun gibi yapıyor ama mesela ben de ayaklarını kaldırdığımda genelde kakasını yapar. Macun gibi olduğundan fışkırmıyor sadece 🤣🤣 ben en iyisi doktoruna danışayım bu işi :))
Hunilianne Boncukaysem bana da reflü dediler. İlac kullanmıyorum ama kıvam artırıcı kullanıyorum kusmalar bitmiş sayılmaz ama azalma var yine de. Dediğiniz gibi göstermeden sormadan için rahat etmeyecek. Teşekkür ederim
busramerve Boncukaysem espalp bebeğe alerji testi nasıl ve kaç aylıkken yapılıyor acaba? Benim bebeğim 2 aylık ve aynı şikayetlerimiz var sadece anne sütü almasına rağmen
Hunilianne Mislina01 bizim doktorumuz da üniversite hastanesinde inşallah önemser bu durumu. Yoksa ben de özele sorarım önemli bir konu çünkü
Mislina01 Bu süt alerjinin, laktoz int, yada coklu besin alerjisinin testleri nasıl yapılıyor ve özelde ne kadara yaptırdınız devlet hastanesi herseye normal diyip eve yolluyor özele gitmeyi düşünüyorum
Madamminia Mislina01 üniversite hastanelerinde öğretim üyelerinin özel kısımları var.Muayene ücreti veriyorsunuz tahlilleri dışarıdan sevkli gösterip ücretsiz yaptırıyor.Hangi ildesiniz ?
Feyadem Mislina01 laktoz intoleransı için gayta tahlili yapılıyor. 50 tl ye yaptirmistim ben özelde. Ama besin alerjisi için test yapılmıyor 6 aydan küçüklere. Deneme yanılma yöntemiyle siz fark edeceksiniz. 2 hafta süt ve süt ürünleri tuketmeyin bir bakın belirtilere. Sorun yoksa yumurta ve yumurtanın içinde bulunduğu şeyleri yemeyin. Sorun yoksa kuru yemişlere bakın. Hâlâ sorun devam ediyorsa buğday ve ürünlerini tuketmeyin. Bu şekilde ancak belirleyebilirsiniz hangi beşine alerjisi var.
TheLatte Mislina01 canım bebeğin kac aylık? Ben devlette cocuk doktoruna götürdüm kakasına alerjik kaka dedi alerji bölümüne dosya actı baska hastaneden randevu aldım alerji bölümüne gittim carsamba test yapılcak. Nerde yasıyosun
Livask Valla benim oğlumda kilo alımı düşüktü aşırı gaz mukuslu kaka gürültülü gaz çıkarma yüzünde döküntüler hepsi mevcut ama tahlil yapıldı alerji çıkmadı. Aşırı ağlıyordu idrarda kristaller görünmesi sonucu böbreğinde genişleme tespit edildi. Röntgen de bile yoğun gaz görülmüştür yazıyor o derece çok gazlı. Dünden beri de kakası yeşil ama tahlilde çıkmadı alerji yine de olabilir mi bende çok tereddütteyim bu alerji konusunda
2760yt Madamminia merhaba benim bebeğimin de yüzünde egzama var kulağının arkası kabuklanır ve makatı hep pişiktir. Çocuk doktoru kortizonlu krem verdi yolladı. Kullanmadım. Yoğurt ve yumurta tükettiğimde olduğunu farkettim kendimce. Yine de tam geçmedi belki ekmek ve KUru yemiş den de olabilirmiş demek ki. İzmirde ünv götürmek istiyorum prof özel muayenehanesine. Ücret nasıl olur bilginiz var mı? Alerji testleri pahalı diye biliyorum ? Devlet mi karşılıyor biz mi?
Annisko Mislina01 cocuk gastoenterolojisine götürün adana şehir hastanesinde var maddi durumunuz müsaitse medline da Gökhan tümgör var araştırın isterseniz ona da götürebilirsiniz adanada