Kızlar karşı komşumuzda vardı ilk taktırdı onunla hamile kaldı. Sonra doğumdan sonra tekrar taktırdı. Çok ateşlenmiş doktora gitmiş organına yapışmış az daha ölümden dönüyormuş. Tam detaylı bilmiyorum üst komşum söyledi. Lütfen dikkat edin en ufak bi anormallikte doktora gidin. Amacım korkutmak vs değil ama bilgilendirmek istedim. İyi günler..🙏🏻