ZeynepEceninAnnesii Kızlar kızım 5 aylık, sağ göğsünde çok az bi beze var yeni doğduğunda olmuştu geçti şimdi yine olmuş geçer mi acaba?? Aynı durumda olan var mı?..
Deletedmom136 Biz de aynı şekildeydik ultrasonla bakıldı bişey görülmedi ama ele geliyor hâlâ büyüyor mu kontrol edicez elimizle
ZeynepEceninAnnesii Deletedmom136 bebeğin ne kadarlık canım? Geçer inşallah yaa bizde kontrole götürcez bakalım.
ZeynepEceninAnnesii Deletedmom136 doktor ne dedi peki canımm geçer miymiş. Niye oldu acaba. Seni de rahatsız ediyorum kusura bakma kafama takıldı da. 🙏🏻
Deletedmom136 ZeynepEceninAnnesii yok ne rahatsızlığı, dokununca ele çok ufak bi beze geldi gösterdik baktı evet olabilir dedi doğumla gelen annenin hormonları yapabiliyor dedi bi bakalım ultrasonla dedi sonra ultrasonda hiç bişey çıkmadı 🤷🏻♀️ Elle takip edelim dedi büyüme gözlersek ultrasonla bakarız dedi ama bi büyüme yok hatta yok oldu bile
ZeynepEceninAnnesii Deletedmom136 anladım canımm aynısı bizim de anlattığın gibi ufak bi beze var, bakalım doktor ne diyecek belki bizden de ultrason isterler. İnşallah bizim de geçer. Çok teşekkür ederim cevapların için, içimi rahatlattın 🥰😘