Kızlar 1 haftalığız bebeğim biraz erken ve zayıf doğduğu için doktorumuz meme artı mama yapmamızı söyledi bende chicconun anne memesine yakın olan biberonundan veriyorum ama ona rağmen bebeğim mememi emmiyor diliyle itiyor ne yapmam lazım çok üzülüyorum doymuyodur diye😔