defnes32 Dün geceden beri kızımın ateşi var ve gözüm yanıyor diyor sürekli gözünü kaşıyor toprak kaçtı anne diyor ama kaçmadı yani yüksek ateş göze zarar verir mi yoksa uykusuzluktan mı anlamadım ateş için gitmesemde bunun için gidicem doktora