srrackles 2.ay aşıları sizi korkutmasin. Eğer emziren anneyseniz anne sütü sayesinde ne ateş ne de huzursuzluk hiç birisi olmuyor. Benim bebeğim çok rahat geçirmişti hatta biraz uyku bile yapmıştı. Verem aşısı olduğu için 2 gün kadar banyo yapmayacak aşı yapılan sol kola şu degmemesi gerekiyor. 4 hafta sonra verem aşısının yapıldığı yer nokta şeklinde kızarıp şişmeye başlayacak korkmayın bu normal ve aşının tuttuğunu gösterir. Hatta hafif akıntı olabilir,sonrasında o nokta kabuk baglayacak ve kabuk düşüp hepimizde olan aşı izini bırakacak. Yine de ateş takibi yapın mutlaka en doğru sonucu koltukaltı ve makat ölçümü verecektir. Doktorumuz bize ateş düşürücü fitil vermişti ve yarım kullanın demişti. Ateşi 37,8′e gelirse panik yapmadan üstünü çıkartın,ateş düşürücü şurup yada fitil verin. Fitil 6 saat boyu etkilidir. Aynı zamanda aşı yerlerinde ki ağrıyı da azaltır. Bebeğinizin bu aşı gününü rahat geçirir umarım.