Merhaba kızlar. 9 aylık bebeğim var hala anne sütü alıyor onun haricinde ek gıdaya başlayalı çok oldu. Merak ettiğim şu acaba bebeğimi yeterli besliyor muyum? Sabahları klasik yumurta peynir zeytin tahin pekmez yiyoruz daha sonra öğlen çorba akşam yemeği ise birlikte evde ne varsa yiyoruz ama şöyle ki her zaman ev yemeğimiz var bebeğime de uygun olduğu için ayrı bir yemek yapmıyorum. Tabiki de bebeğim tabaklarca yemek yemiyor ama verdiğim herseyden doyuncaya kadar yer sonra da ben ısrar etmem. Sizce bu şekilde beslenme yeterli mi daha ne yapabilirim bilmiyorum. Çorba olarak sevdiği tarhana, köfte çorbası ve koymalı şehriye çorbası var genelde bunları yapıyorum yemeklerde et kıyma ağırlıklı gidiyoruz kan değerleri düşük çıktığı için. Bu arada bebeğimin doğum kilosu 2700 Suan 10 kg kilo alımı yavaşladı bu da beni düşündürüyor ama kendisi çok hareketli ve diş döneminde. Yorumlarını ve tecrübelerinizi bekliyorum