Merhaba anneler. Biz alt dişleri 5.5 aylıkken cıkarmıstık o dönemde memeyi reddetmişti akşamları sürekli bi ağlama uykuya direnme olmustu bi haftada cıktı rahatldık. Amaa bu üst dişler on gündür benim anamı ağlattı resmen. Mememde emerek uyuyordu artık tutmuyor görünce kıyamet koparıyor. Sütüm çekildi resmen yok tutmuyor. Uyumak istemiyor uykuya direniyor bu nedir böyle arkadas. Kucakta pış pış geziyoruz yenidogan gibi yatagına koymaya kalkınca ağlıyor. İkinci uykudan altı gibi kalkıyoruz ve gece birlere kadar bitmiyor savaş. On gibi uyutmaya baslıyorum tamamen yorulsun diye yok. Artık bugun ek gıdayı bile istememye basladı. Her seyi aglayarak yaptırmaya basladı. Bu huy olarak kalıyor mu sevgili anneler yoksa cıkınca düzelir mi asıl merak ettiğim bu. Güzel besleniyordu bugun mamayıda reddetmeye basladı. Ne yapmalıyım deneyimli aynı seyleri yasayan anneler yazabilir misiniz