alin12_ çok normal kuzum onlar. Eczaneden Tetagil alabilirsin nurse harvey in full organik dentigel diye diş jeli var kaç tüp bitirdim sayamadım sen düşün. Ay jeli dolaba soğuk soğuk sürersin iyi gelir bebeğine. Sütünü ya da diş kaşıyıcısını dondurup verebilirsin rahatlatır hep. Diş ishal yapabilir kabızlık yapabilir bunlar da sürecin parçası. Bizde ateş olmadı ama olma ihtimali var haberin olsun 🙏🏻❤️