nefesinannesiiyim sigorta doğum parasını doğumdan kaç ay sonra aldınız? Ve 2024 de asgari ücretle çalışan anneler ne kadar doğum parası aldı acaba?
twinsmomm2 nefesinannesiiyim Aralık’ta doğum yaptım ilk kısmı Aralık son hafta yattı iznim Mart’ta bitti ikinci kısım mart ortası yattı totalde 47 bin aldım asgari ücret üzerinden yatıyor sigortam normalde 36 bin yatiyormus geçen sene ikinci kısmı yeni asgari ücret üzerinden aldım