Merhaba anneler
İki ay önce özelde sezaryen doğum yaptım
Dikişlerimde sikinti oldu devlet hastanesi gittim çünkü özele gidemedim muayene ücreti bin oldu her neyse
Devle hastanesinde doktor bakmak istemedi . Sen nerde doğum yaptı oray git dedi orda baksınlar sadece kan ve idrar isteyeceğim dedi . Kan verdim crp 12 (0 5) çıktı ve ast 34 (0 31) alt 44 (7 35)
Ve bu diğerleri yüzünden korkuyorum internette bakıyorum ciğer sıkıntısı yazılıyor kanser fln yazıyor yani kafaya yiyicem 🥺 bebeğim çok küçük yaaa 😢
Böyle bi şey yaşayan var mi