Alanyaliy33 Arkadaşlar bir on gündür oğlum ishal doktora gittik reflor basladik bugün üçüncü gün ama geçmedi.Atesimiz yok kusma da yok amanishal bayağı kokulu ve mukuslu ne geçirir yarın tekrar kontrolümüz var test icin