Kızlar geçen ay pozitifti hamilelik testim ve kan testimde. Adet olacağım gün idrar testinde pozitif gördüm ama test yapmadan önce korunmasız ilişki oldu. Ve 10 gün içinde 2 kere korunmasız ilişki oldu hamileyim sandım kendimi o yüzden. Ama adet oldum. Bu ay 7si adet günüm. Acaba hamile kalma olasılığım var mıdır. Merak ettim