Kızlar oğlum 6 aylık oldu bugün doktor kontrolü vardı doktor bıngıldak kapanması konusunda biseyler söyledi tam olarak ne zaman kapanması gerekiyor şu an için hala yumuşak kafasının üstü normal mi sizce kafam çok karıştı d vitamini alıyoruz ama hergun dışarı çıkamıyoruz maalesef hatta bazen haftada 1 gün cikiyoruz