tuche8989 benim kızım da 8 ay 3 günlük. Aynıyız biz de malesef 7.aydan beri. Zaten hiç derin uyuyan bir bebek olmadı, ama şu son bir aydır hepten mahvolduk. Gece milyon kez uyanıyor ağlıyor, hep bir huzursuzluk. Sabah 6:30 da ayaktayız. Uykusuzluk berbat birşey gerçekten. Alttan iki dişini yeni çıkardı bizimki de