bussraan Emzirirken belki anlaşılmıyordur ama sağanınız varsa siz de durumlar nasıl? Benim birinde diğerine göre daha az süt geliyor gibi
Ardenaden bussraan herkste oyle oluyor bide boyle gogusleriniz sisiyor mu yani sut dolunca geceleri sertlesiyor bazen cok uyursm ama.gunduz hep yumusak oluyor
Deletedmom_117 bussraan Az gelenden emzirmeye çalışın ki Süt gelsin . Benimki solu emmedi Baksan o küçük öbürü büyük 🥲
smy38 bussraan benim de aynı doğumdan beri.once bı tanesi tam bosaltmiyor sisiyordu çok ağrıyordu şimdi o düzeldi diğeri şişip ağrıyor ama ben de üstüne gidiyorum hep şiş olanı emziriuorum düzeliyor sonra çok emmezse sagiyorum ikisi de.rahatliyorum
bussraan Ardenaden evet geceden uyanış gündüz kadar yumuşak değil sert dolgun oluyo vücutta gevşiyor stres seviyesi az o da etkiliyordur