Anneler, 3,5 yaşında bi kızım var. Uyku eğitimi vermiştim kendi odasında uyuyordu ama 3 3,5 aydır her gece yanımıza geliyor. Kendi odasında uyumayı teklif ediyorum uyusa da yarım saat 40 dk sonra yine uyanıp gelmek istiyor. Böyle bi durum yaşayan var mı fikir verin nolur. Doğru düzgün uyku haram oldu, geldiğinde de sürekli dönmeler, tekme atmalar. İşe gidiyorum sabah hortlak gibi🥲🥲🥲