Arkadaşlar bebeğim 7bucuk aylık ve bu ara cok iştahsz sanırım dişten... Zar zor yiyor cok da üzülüyorum ama cok da zorlamak istemiyorum. Acıktığı zaman Beni emmek istiyor. Bu aralar özellikle gece cok sık uyanmaya başladı ağlıyor... Biz de eşimle acaba doymuyor mu die düşündük?