Kızlar oğlum 18 aylık. 2-3 ay öncesine kadar bıcı bıcı dememle banyoya koşması bir olurdu, küvetini doldurur içine sevdiği şeyleri koyardım oyalanırdı. Hatta çıkarınca ağlardı. 2-3 aydır çığlık kıyamet yıkıyorum. Çocuk inanılmaz korkuyor. Hani birşeyden korkmuş desem bu zamana kadar geçmezmiydi. Zaten oldu olası başına su gelmesini sevmiyor ama bu kadar ağlamazdı. Ne yapacağımı şaşırdım, yaz geliyor. Nasıl yıkarım böyle hergün