mran2039 mama ile beslenmeye normal bence çünkü mama cidden çok kilo aldırıyor aslında şişkinlik o mama ödem çok tutar demişti bizim doktor hiç mama vermedim kızlarıma 4 aya kadar anne sütü sonrası anam babam usulü ek gıda 😅 zayıflar mı bilmiyorum ama 23 aylık kızım 11.400 Gr 8 aylık kızım 7.600 Gr 😇 kiloya takılmamak gerek bence az yada çok bir şekilde büyüyorlar sağlıklı şeyler tukettikce geri vasa visoo