Yuliya1219 Boncukaysem merhaba bizim sut alerjimiz vardi doktorumuz yaptirin dedi biz iki dozunu da yaptirdik. Bazi doktorlar yaptirmiyomus burda okumustum. Bize sorun olmaz dedi ded8gi gibi sorun olmadi sukur. Iyi ki yaptirdik.
Yuliya1219 Boncukaysem bende burda okuyunca tereddut etmistim doktorumuza sorunca bisey olmaz mutlaka yaptirin demisti.
Rumeysa_18 Bende dün sordum doktoruma ve birkaç doktora daha sordum ilkini alerjisini bilmeden yaptırmıştık ikinciyle korkuyordum doktorum ve diğer doktor rota nın hiçbir alakası yok alerjiyle dediler
Boncukaysem Rumeysa_18 bizde 3 . Ayda bilmeden yaptirdik 4. Ayda alerjisi oldugunu anladik simdi 5 aylik daha doktora goturmedim burda gorunce aklim karisti korktum yapamayacagim icin