beasmir Arkadaşlar dün bayram alişverişine çıktım 2 yaş oğlum var biraz hareketli babasına bırakıp çıktım. Geldiğimde çoçuk yürüyemiyor ne oldu dedim televizyon sehpasından atladı dedi. Neyse çok öfkelndim çoçuk parmaklarına basmadan yürüyor kafayı yiyecem acile götürdük film çektiler kırık çıkık yok dedi ama çoçuk hala korkarak yürüyor ve parmaklarına basmıyor. İncinmişMidir sizce yaa başına gelen varmı.
bizdejantikizlardik beasmir Kardeşime de olmuştu aynısı. Doktora götürmüştük bişeyi yoktu. Korktuğu için yürümemişti 2 3 gün sonra yürüdü tekrar.
Zynp35 beasmir canm ortopediye gotur mutlaka kiziminda kolu acımıştı düşünce acile gittik bisi yok dedler geçmeynce ortapediye götürdük kolunda kirik varmış 15 gün alcida kaldı acil dr lari anlamiyor malesef
Zlm beasmir açımıştır korkmustur çocukta birşey olmaz ciddi birşeyi yokmus. Hem ne olacak atlasa sehpadan bizim kızda koltuk tepesinde yuruyo ordan atliyo çocuk bu babasinin ne suçu var
Mazikeen beasmir yoo gayette emanet edilir 3 aylıktan beri eşim tek başıma bakıyor bazen gündüz ben işe gidince bazen arkadaşımla dışarı çıkınca gece gündüz bakıyor
Baloglum93 Çok bişey olmamıştır ya benim oğlumda öyle bı yerden atlayıp kolu bacağı acidiginda iki gün yürümez bı kere basıp acidigini hissettiyse tekrar aciycak diye basmaz bı iki gün sonra normale döner goturmussunuz zaten doktora kırık çıkık yokmuş
beasmir Zynp35 ama ne morarma ne kızarma heryerine dokunuyorum tepki vermiyor ağrı tepkisi bilmiyorum ki
beasmir Zlm kusura bakmayın 2 yaş çoçuğu odada tek bırakılmaz babası biraz düşkün rahatına dediğim gibi oğlum çok hareketli ben gözümden ayırdığım an bişey getiriyor başına babaı da rahat davranıp tek bırakmış odada nasıl düştüğünü bile bilmiyoruz
Zynp35 beasmir bnm.kizimin ağrıyordu geçmemişti agrisi dr lar 3 gün takip edin diyor genelde devam ederse götür canm
Zlm beasmir yani kesici delici birşey yoksa ve babası içeriye uyumaya gitmediyse yada oyun oynamaya falan gibi uzun süreli keyfi bı etkinliğe o kadarda abartmaya gerek yok. Bunlar çocuk düşecek kalkacak nasıl düştüğünü bilmenin doktora götürüp götürmeme kararı açısından faydası olur. doktora goturmussunuz birşey yok demiş zaten
Mmdr beasmir geçmiş olsun öncellikle ,bu eşinize bir ders olmuştur daha dikkatli davranması açısından ,başlığa gelince ,benim eşim benden daha titiz,daha hassas yaklaştığı için gözüm kapalı emanet edebileceğim tek insan babasıdır
beasmir Zlm tabi size göre hava hoş seke seke yürüyen sizin çoçuğunuz değil ayrıca anneyim ben ister abartırım ister abartmam bu sizi ilgilendirmez.
Zlm beasmir sanki bı yeri koptu korkmuş sadece bir iki güne düzelir ve yine aynı şeyi yapmak isteyecek. Ayrıca buraya yazıp sizi ilgilendirmez diyemezsiniz. Burası herkese açık bı yer ve yazdığınız şeye herkes cevap verebilir. Haklısın demedim diye zorunuza gidiyo bence