srnrcvs Ne zaman tadıma baslamalıyım genelde doktorlar anne sütü ıke beslenıyorsa sanırım 6.ayda baslatıyormus tadıma fılan benımkı anne sütü sadece alıyor kendi kafama görede başlamak istemıyorum ne yapmalıyım
ZeynepOzcan srnrcvs doktorlar anne sütü ıke beslenıyorsa sanırım 6.ayda baslatıyormus Doktorunuzu dinleyin
Melisayda Benim bebeğimde sadece mama alıyor 5.ayda bende tadımlara başlayacağım anne sütü olsaydı sadece başlamazdım
churchil srnrcvs doktorumuz 5.5 ayda başlatmıştı ben de sadece anne sütü veriyorum bebeğime. Bence biraz daha bekleyin
srnrcvs bomgomy ne zaman tadıma başlanıyor yazmamışım.Ben ne zaman başlamalıyım diye genel bı danışmışım.Doktorlar 6.ayda başlatıyor ama ben sizce ne zaman başlatmalıyım bebegınde 5 aylık diye kocaman başlık yazmışım oanlamında soru o .Umarım şimdi anlamışsınızdır.
bomgomy srnrcvs 😂😂 beni brakın da siz dr ları anlamaya calısın 😅 6. Ay da başlatıyorlar diye soyleyıp gelıp buraya ne zaman baslatıyım dıyosunuz 😅
Fasulye12 srnrcvs tamam işte sende 6.aya girdiğinde başlayacaksın düz mantık yani . Şu aylarda oturma çalışmaları yapmalısınız. Ek gıda döneminde genelde bebeğin oturuyor olması gerekiyor.
pozitifanne06 srnrcvs ben başlamadım 6. Ayı ve desteksiz ya da az destekli oturmasını bekliyorum ayrıca kızım alerjik o yüzden de biraz korkuyorum
Eymeneffem srnrcvs ben 5 aylik başladım bir sorun yaşamadık, doktorumuz kilosu ve gelişimi öndeyse 5. Ayda baslanabilecegini söylemişti
Zeynep4458 srnrcvs iki çocuğum da mama aldığı için 5. Ayda tadimlara başlamıştım. Ama sütüm olsaydı kesinlikle 6., ayı beklerdim