minnoskonunannesi 5 ay önce doğum yaptım ilk ay hiç sütüm olmadı çok çok azdı sağım yaptım sürekli günde 2-3 kez bir yandan da emzirdim hep doktorum mama vermemi istemedi kilosu iyi gidiyor dedi mamayı kestirdi emdikçe gelicek dedi. En önemlisi bebeğinizin emmesi ve sütünüzü arttırmanız. rezene çayı,hurma,süt yapıcı çaylar,çörek otu yağı suya birkaç damla damlatıp için gün içinde güzel arttırıyor. Bunları yaparak 1.ay sonrası mamayı bırakmıştık🙏🏽