sedaozan iki kez dil terapistine gittik geçici olduğunu düşünüyorum dedi anlattıklarımızdan ve izlenimlerinden dediklerini yaptık ve düzelme oldu hemen geçmeye bilir ara ara tekrarlaya bilir demişti ama kesin bir şey söylemedi bilemeyiz kalıcı olup olmadığını demişti o şekilde