Kızlar sadece anne sütü alıyor akşam 8 e doğru emip uyuyor saat 10 11 den sonra dakika başı ağlayıp uyanıyor gece emzirip yatırıyorum ağlıyor rezil oldum diş evresinde tek dişi çıktı ikincisi de geliyor sanırım onun huzurszlğu mu gece dakika başı uyandı en son sabaha karşı içeriye geçtim yarımsaat öyle uyumuşum..bir oğlum daha var 2 yaşında onda da böyle şeyler yaşadım ama dakika başı değildi varmı yaşayan bide hastaym bayılcak durumdayım ya