Bilinmez Günaydın güzel anneler Kızım 9 aylık 1 ay sonraya rezervasyonumuz var otelde normalde uslu bir kız ilgi isteyen bir bebek sarıl kucak öp oyna her bebek gibi dişleri daha çıkmadı şişmiş ondan biraz huysuz inşallah o zamana çıkartır gündüz kızımızla oluruz ama akşam kızımı odada bırakıp uykuya çift olarak takılırız diye düşünüyorum sizce odada tek bırakmam mantıklımı nasıl bir yol izlemeliyim yardımcı olun nasıl yapıcam bilmiyorum ama 2 çift gidicez diğer çift sevgili biz bebekliyiz eksik kalmak istemiyorum onlardan deneyimi olan yada fikri olan anneler paylaşabilirmi
SerenGltkn Bilinmez benim bebeğim henüz yenidoğan ama yakın arkadaşlarımızın bebeği 9 aylıkken tatile gittik beraber. Otelde hep akşamları da sabahları da beraber takıldık. Arkadaşlarım çocuklarını bebek arabasında uyuttu hep. Bebek hep yanımızda bebek arabasında uyudu. Odada bırakmadılar hiç. Bebeğiniz alışıksa o şekilde yapabilirsiniz
GezginPaNDa Bilinmez akşam kızımı odada bırakıp uykuya çift olarak takılırız Çocuk gece uyanirsa ? Telsiz kamera vb nasıl bir yöntem izleyeceksiniz. Bazı otellerin tesisi büyük, siz odaya çıkana kadar çocuk ağlar mı nasıl bir bebek . Bekar cift ile tatil planı sizi zorlayabilir. Sonuçta onlar bekar ve sorumlulukları yok . Fakat sizin küçük bebeğiniz var . Aynı stkil takılmaniz mümkün değil
ttrck Bilinmez Bilinmez diğer çift sevgili biz bebekliyiz eksik kalmak istemiyorum onlardan Çok garip bir söylem cidden bebeğiniz size diğerlerine yetişmek için engelse tatile de götürmeyin bari…
Bilinmez SerenGltkn aa benim bebeğimde bebek arabasında uyumaya bayılır ay biliyormusunuz hiç aklıma gelmedi oruçtan sanırım diyorum odada görüntülü telsiz alıcam ama nasıl yetişirm diye düşünüyorum 😅😅🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Bilinmez GezginPaNDa evet bende görüntülü telsiz düşünüyordum cocjcl ama nasıl yetişicem diye aklımda soru işaretleri vardı
Sulennn GezginPaNDa kamera olsa bile odadan çıkınca elektrik kesiliyor biz de gideceğiz de yanımızda olacak bebiş
Bilinmez ttrck evet canım engel ne saçma sapan konuşmak için yazıyorsun öneride bulunmucaksan yazma engel olsaydı doğurmazdım kompak ve küçük aile oteli herşeyi kızıma göre ayarladık girişte odamız ortak alanlara yakın şimdi öneride bulunmucaksanız uza
zeynepsultannn Bilinmez aklınıza şüphe sokmak istemem ama dün haberlerde izledim 4 aylık bebeği sabah annesi erkenden bırakıp gidiyor öğlende babası sütünü içirip çıkıyor evden ve bebek içtiği sütü kusup boğuluyor vefat ediyor. Onların ki sorunlu bi durum 4 aylık bebek evde tek bırakılmaz ama 9 aylık da bırakılmamalı bence bi kusma durumu veya ağlayıp uğunma durumu olsa Allah korusun. Uyku saatlerini dışarı çıkacağınız zamana getirip bebek arabasında uyutsanız daha iyi olur sanki
Bilinmez zeynepsultannn görüntülü telsiz düşünüyorduk yada dönüşümlü eşimle kalırız diye düşündük ama bebek arabası hiç aklımıza gelmedi uyurda bebek arabasında aklımıza bu yattı kompak küçük bir tesis zaten aile oteli
Haffuse Odadan cok uzalsmadan takilabilirsiniz anca. Bben esimin telefonunu kullaniyordum, goruntulu arayip, bebegin telefondaki sesi kesiyordum.
Bilinmez Haffuse görüntülü telsis düşünüyorduk girişte odamız bizde lobide olucaktık evin salonu ve odası gibi düşünün ama bebek arabası fikri geldi yorumlarda en mantıklısı o
Bilinmez Berenssmom yok yok lobide olurduk en fazla dönüşümlü kalırdık yanında yada görüntülü telsis ama bebek arabası önerisi geldi en mantıklısı o yanımızda kalır
Haffuse Bilinmez sadece tatil icin telsiz almaya gerek yok bence😅 Goruntulu arama da ayni islemi goruyor🤗 Sesten etkilenmezse, tabii yaninizda olmasi en rahati🤗
ttrck Bilinmez be akıl yoksunu madem kendin çözdün olayı buraya neden soruyorsun ne halin varsa gör yazık bebeğe kafasız seni gerzek
elifleylaahu Bilinmez biz bebekliyiz eksik kalmak istemiyorum onlardan deneyimi olan yada fikri olan anneler paylaşabilirmi Çok ilginç bir ifade gerçekten ne desem bilemedim
Bilinmez Öneride bulunmak yerine herkese laf anlatıyorum kimsenin çocuğunu annesinden başkası düşünemez öneri istedim yada deneyimi olan birileri lazımdı
Dedektifgadget Bilinmez 9 aylık bebek odada tek başına bırakılmaz tatillerde bebek arabasında yanınızda olsun tatil hakkınız ama artık anne babasınız o sevgili çift gibi olamazsiniz onların sorumluluk alacağı bir evlatları yok !!!!