Merhaba oğlum tam 37.0 da doğdu gebelik kolestazı geçirmiştim. Çok şükür bi sıkıntımız yok ama hep zayıf bir buçuk yaşında 8 kg şuan boyuda kısa kilosuna oranla. Gelişimi için neler yapabilir anne sütü almıyo.destek takviye öneri olarak sizler neler yaptınız. Biraz daha boyunun uzayıp kilo almasını istiyorum.