Kizlar instagramda gezerken otizm ile alakalı video gördüm. Televizyon tabletini otizmi artıracağı söyleniyor. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz? Belirtilerinde ise ismiyle seslendiginde yada ona konuşurken bakmamasi diyor. Benim oğlumla konuşurken bana ya bakmıyor yada kısa süreli bakıyor. Ama kafasıyla onay veya Red veriyor. Sizde var mı böyle durumlar