Kızlar 3 aylık oğlum var. Biraz erken doğdu ağlatmaya falan kiyamadik bide yeni bebek olunca herkes sevmek istedi kucağa alıştı. Kucakta uyuyor uyanıkken koysam ağlamaya basliyor göbek üzeri yatırıyorum yine ağlıyor ne yapmalıyım yaaa böyle giderse geç emekleyecek geç yürüyecek diye korkuyorum