3 bucuk ayligiz ilk 1.aydada elle sagdim 40 ml kadar geliyordu sut sonra emzirmeye basladik emerken ses geliyor yutkunma sesi keyfide yerinde oyle ac huzursuz bi bebek degil ama 2 3 gundur sagim yapıyorum elimle 20 ml anca cikiyor aslinda sut var sıkınca geliyor ama biberona birikmiyor neden olabilit acaba