2 ay 10 günlüğüz aynı sorunları yaşıyoruz meme reddi var sadece uykulu alıyor 3 saate bir veriyorum ama bazen almıyor zorluyorum biberon vermek zorunda kalıyorum çünkü aç kalıyor yoksa biberonu bile almıyor çişleri azalıyor korkuyorum hemen biberonla vermeye devam ediyorum çişi biraz düzeliyor bazen ben uyandırmasam acıkmayacak gibi hiç ne zaman geçecek bu çok tükendim artık