oglumunannesiyim_- Sarılık değeri düşükse,uzamış sarılığı yoksa ve kilo akımı güzelse tebrikler 🎊 bebeğiniz rahat bir bebek 👶 ☺️
Benimde kızım öyleydi ilk 15 gün dikkat ettim sonra kendisinin uyanmasını bekledim 4,5 5 saat ara ile alarm kurdum alarmdan önce kalktı hep acıkınca basıyor çığlığı zaten 😍 1 ayda 1.5 kilo aldı meme mama günde 1 kere yani gayet güzel ilerliyoruz uykusunu bölmemiş huzursuz etmemiş oluyorum. Bunlara göre devam edebilirsiniz doktorum 15 günden sonra sık sık emzirmek zorunda değilsin sık emzirmede gaz yapar dedi haklıydı. Ama uyku öğününe geçtim şimdi uyku süresi daha da uzadı uyumamışsam eğer hemen uyurken emzirip uyuyorum uyanma süresi atıyor maşallah diyeyim ☺️ Herkesin bebesi rahat olsun annelerde rahat etsin inşallah 🥰🌸