ebebe valla direk aldım koydum uyuyunca beşiğine, şöyle diyeyim gece kalkması vardı hala var 19 aylık şuan ama zor gelmiyor bana, üşenmiyorum. Ayrıca hiç kalmadım yanında odasına geçirince, ağladıkça kendi odamdan kalktım geldim. Direk attım yani odasına, ne kadar erken o kadar iyi. Uyku kalitesi de artıyor şuan gece 1-2 kere kalkıyor bir sıkıntısı yoksa. Emiyor yada kokluyor uyanmadan devam ediyor. Zorlanmadım ben. Şöyle ki hiç yanımda da yatırmadım belki o yüzden kolay olmuştur temas bağımlısı evet ama beraber uyumayı seven bir bebek değil.