Twinkle siyah cam ocağım patlamıştı 5 aydır kullanıyordum. közmatik koymuştum üstüne kestane pişiriyordum. közmatik ve güveç ısıyı tamamen geri ittiği için patlıyormuş. bütün mutfağa tuzla buz olup dağılmıştı camlar. mutfakta olsaydım gözüme falan sıçrayabilirdi. o yüzden cok korktum ve inox ocakla değişim yaptık garanti kapsamında. cam ocak alırsanız eğer bunlara lütfen dikkat edin sonuçta bebeklerimiz var artık oda mutfakta olabilir. biz bunları düşünerek inoxla değişim yaptırdık. ama bu gibi şeyleri kullanırken bi aparat satılıyormuş ocağa takılan onuda alabilirsiniz aklınızda olsun diye söylüyorum. cam ocak alacak veya kullanan herkes dikkat etmeli bu duruma. ☺️