Buseniz_02 bulaşık makinasının amacını biliyoruz değil mi . Su tasarrufu sağlamak be yüksek ısıda biriken mikropları öldürmek. Günümüzde farkındaysanız kış ayı bile kalmadı . Su tasarrufu yapmamız gereken dönemdeyiz çocuklarımız için bunu yapmak zorundayız . Elinizde yıkadığınız zaman 2 katı su harcıyorsunuz . Mikroplar zaten ölüyor . Bunu ne kendinize ne de geleceğimize yapmayın lütfen . Marifet değil hastalık bu . Barajlarımızın doluluk oranlarına bakın lütfen , çocuklarımız için vazgeçin