Niluu hiç vileda kullanmadım hayatımda hijyenik gelmiyor. Mandallı mop kullanıyorum, her odada değiştiriyorum bezi en son hepsini makinede yıkıyorum. Köşeleri de bir bezle alırım hep ama birikmiyor 20 günde bir mesela. Suyun içine de domestos yüzey temizleyici, beyaz sirke, kaynara yakın su koyuyorum bazen de sadece Arap sabunu ve beyaz sirke parıl parıl parlıyor. Gün aşırı da sprey mop kullanıyorum o nedenle hiç kir olmuyor oğlumun çorapları bile hep beyaz. 🙈