Adet düzensizliğin bekarlıktan şimdiye kadar var ve şuan sağ ve sol yumurtalıkta kistim var 2.bucuk yaşında kızım var
Şimdi etrsfmdaki insnlar çok ara koyma sonra çocuğunuz olmaz diyolar
Çocuk getirmryi şuan düşünmüyorum kızımı büyütmek istiyorum iyi bir anne olmak istiyorum sadece