Alparslanbey_ Bizim 1,5 yaş aşısı yaklaşıyor bu zamana kadar hiç bir sıkıntı yaşamadık 1 yaş aşısı ile alakalı. Ateş yapmadı bizde sadece bi tık huysuzdu o kadar. Bebekten bebeğe değişiyor bu zamana kadar yapılan aşılarda ateş sorunu yaşadınız mı? Yaşanadıysanız bunda da bi sıkıntı olacağını düşünmüyorum