Merhaba,
Oğlumun dili normalden büyük olduğu için dışarıda doğdu. Sonrasında ultrason fotoğraflarına baktığımızda da belirgin şekilde dilinin dışarıda olduğunu farkettik. Çok fazla tetkik yapıldı ama çok şükür ki bir problem olmadığı, çenesinin bir tık geride olduğu ve yanaklarının dolgunluğu sebebiyle ağız içerisinde yer olmadığı için içeriye alamadığı söylendi doktorlar tarafından. Hatta bir doktor bebekler anne karnında parmağını ya da dilini emer, sizinki dilini emmeyi seçmiş demişti. Gerçekten öyle halen emzik gibi dilini emiyor uyuduğu esnada. Şimdi 5,5 aylık eskisine nazaran daha içeride olsa da yine de dışarıda genelde.
Ama bunu iyice alışkanlık haline getirmesinden çok korkuyorum. Başına gelen var mıdır? Bu durumla ilgili neler yaptınız, geçti mi ? Yorumlarınıza ihtiyacım var 🙏🏻