Deletedmom388 Mak-busem1 Daha erken bildiğim kadarıyla. 4ay 6günlük kızım şu an az az kucağımda duruyor sonra yatırıyorum,anadizi aldım kademeli biraz kaldırıyorum yatmaktan sıkıldı çünkü ama oturtmak sorun olabilir doktorunuza danışmadan oturtmayın derim🌸
Cinarinmelek_annesi07 Mak-busem1 oturursa gec yurur derler ama bilimsel olarak oyle mi bilmiyorum5 6 aylikken destekli oturturrulur kısa sureli diye biliyorum
fatmamelis Mak-busem1 kucağındayken oturur gibi tutabilirsin ama uzun süre oturur pozisyonda durması iyi değil 🙂 zaten sen tutmadan duramicağı için 1-2 dakika falan tutmak istersen tut ama kemikleri batar çok uzun süreli tutma 😌
Cglmsl Mak-busem1 doktorunuzun önerisiyle hareket edin tabi ama oturma işi biraz da bebeğinizin isteğiyle alakalı. Kafasını yattığı yerden kaldırmaya çalışıyorsa elini tuttuğunuzda kalkma isteği gösteriyorsa vs oturmaya hazır demektir. Ben 4 aylıkken oturtuyodum 🤭 bir sorunumuz da yok şükür 🙏🏻
Ahsenalyam Genelde bebekler 6 aylik olunca oturmaya basliyor oncesinde duramaz ki zaten kemikleride henuz o kadar gelismez az daha sabredin 🤗
Nehirim_02 Aynen 6. Ayı bekleyin kızım şu an 5. Ayında saniyelik oturuyor henüz tam olarak oturmaya elverişli değil bünyesi 🥰