zezeeyyy bebeğim 5 buçuk aylık 3 gündür balgamlı öksürüğü var ne yapabilirim bebek viksi işe yarar mı bilgisi olan yazabilir mi
fatmamelis zezeeyyy viks sürünce üstünü falan örtme çok kalın ama dikkat et, peditus şurup alabilirsin ben bi çay kaşığı içirdim balgamını attı hemen kusarak rahatladı sonra
S_E_KLM zezeeyyy ben gripken kullanmıştım bebeğime 3 aylıktı ozaman gayette işe yaramıştı gögsüne sürüyordum rahatlatıyordu 🤗👍🏼
Canbey Rahatliyor ama kesn cozum olmuyor bana kalirsa bisi ise yaradigi yok ama genede eli mahkum suruyorum
fatmamelis zezeeyyy o dediğim şuruptan al iyileşmesinde destekleyici olur rahatlar en azından. Benim abim eczaneci o getirdi bize de , ilk başta parol almıştık ama fayda etmemişti onu içinde düzelmişti
Glcnkkz Canım ben almıştım fakat kullanmadım ne olur ne olmaz diye üstünde 6 ay ve üstü bebekler için kullanın yazıyor bilgin olsun
20Elif26 zezeeyyy onun yerine mustela göğüs balsami deneyebilirsiniz nohut kadar göğsüne masaj yapim çok etki etti bize doğduğu günden itibaren surulebiirmis üstelik ben çok azda burnuna sürüyordum anında fark ediyordu yada bizde ise yaradı bilmiyorum
Nurrg zezeeyyy bebeğinin göğsüne sürüp havlu gibi ince birşey ört zıbınının içine baya rahatlatır👍 Birde instagramda hekimanne diye bir sayfa var bebek balgamını nasıl çıkartmasına yardımcı olacağını gösteriyor bir bakın derim🙂
Eda95 zezeeyyy ayni durumdan muzdaribiz ben de bugün aldim 40 tl fiyatı. Ilk defa kullandım sanki işe yarıyor gibi denemenizi tavsiye ederim. Geçmiş olsun
Ezgiveduru zezeeyyy zezeeyyy viks değil de mustela nın göğüs rahatlatıcı bi balmı var krem şeklinde onu aldım. Bitkisel. İşe yarıo rahatlatıo ama bnm kızımda geçmek bilmeyen bi hırıltı var, bronşiolit olmuş dedi doktor.
PonciKom zezeeyyy ben kullandkmda bılmrm rahatlatmadı sankı hala öksuruyor bılmkyotum burnuda tıkalı oluo
[silindi] zezeeyyy cold mix kullandım tıkanıklığı açıyor bebek viksi de aldık ama kullanmadık ama çarpma düşmelere sürünce iyi geliyormuş doktor öyle dedi