Merhaba arkadaşlar oğlum 3,5 aylık reflüsü yok ama arada tıkanıyor diye doğduğundan beri reflü yatağına yatırıyorum.Yalnız artık kendini sürekli aşağı itiyor sabah uyandığımda şekilden şekile giriyor biraz küçük geliyor artık kullanan arkadaşlar kaç aya kadar kullandınız normal beşiğine yatırmaya başlasammı acaba?