Bebegim doğduğundan beri ne olsa herkes sütünü sür diyo. Ilk gün hastanede burnu tikaliydi hemsire geldi sütünü sür dedi. yapmadım. Pisik oldu sütünü sür diyolar. yüzü kizariyo sütünü sür. Isilik oluyo sütünü sür. Hicbirini yapmadim. Ya daha kötü olursa diye korktum. Yuzune hep sütünü sür diyolar siz sürüyor musunuz?