elanur25 Kızlar bebğim çok emiyor sütümde çok Allah’a şükür 2 saatte bir emiyor 12 dk fln emiyor 2 saat fln yatıyo sonra tekrar bugün sarılığı 16 çıktı mama takviyesine başladım endişelenmelimiyim geçer mi çok korkuyorum
likeli elanur25 iyi beslenmeyle duser. Zaten sarilik bebeklerde ilk 10 gun riskli. 10 gun atlatildiktan sonra beyin hasari riski cok dusuyor zamanla da geciyor. Yalniz genelde 16-17 degerlerde fototerapi onerirler sizi yonlendirmediler mi fototerapiye?
ipek3435 elanur25 bir hafta kadar saat başı emzirmeye çalış iki saati bekleme bence sonra düşecektir endişelenme benim bebeğimde öyleydi bir hafta sonra gittik 9’a düşmüştü. Çok ağlıyodum ama geçiyor 🌸
sarfinazar elanur25 geçer geçer içiniz rahat olsun. Saat başı emzirin. Kontrolünü aksatmayin. Genelde 10 üncü günden sonra düşmeye başlıyor.