beyzasargn Bebeğim ne yaparsam yapayım bebek arabasında durmuyor ağlıyor resmen.Evde de kucağımdan indirdiğim an böyle.Uyku düzeni gece sürekli kalkıyor çok yorgun ve mutsuzum