Merhabalar anneler , 8 aylık bebeğim mama ile besleniyor günde 2 öğün de ek gıda alıyor. Öğün sonraları ve gün içinde sürekli su teklif ediyorum ama hiç sevmiyor. Mamajoo nun alıştırma biberonu var onunla vermeye calisiyordum normal biberona da koydum ama hiç severek su içmiyor . Kaşıkla verince alıyor ama çoğunu da agzından akıtıyor . Siz ne kadar su veriyorsunuz günde ve bana tavsiye verebilir misiniz ? Simdiden herkese teşekkürler 💐