bussyy1710 hatta 2,5 saat oluyor genelde anne sütü daha çabuk sindiriliyor. Bi de bizi. Alerjimiz var alerji mamasını içmiyor. O daha tok tutardı içseydi çünkü alerjisini bilmiyorken aptamil prosyneo kullanıyorduk çok severek içiyordu. 1 aylıktı 120 cc içiyordu mama alerjiden sonra bebem tepetaklak oldu