Busra951824 Merhaba hanımlar ben doğumdan 40 gün sonra bu iğneyi vurdurdum doktorum yapıldıktan 15 gün sonra kanaman olacak dedı ve oldu 8 gündür acaba yaptıran varmı kanama uzun sürüyormu ?
isminivermekistemeyenizleyici Busra951824 benim 2 ay kanamam kesilmedi rahim duvarımı kalınlaştırdı kürtaj oldum sırf bu yüzden.
melisaesila Sakın yaptırmayın 5 aydır kanamam kesilmiyor hormon düzenleyici ilaçlarla duruduruyoruz ara kanama oluyor ve sürekli ilaç kullanıyorum ne olacak bakalım hormon ilacı kestikten sonra
isminivermekistemeyenizleyici Busra951824 rahimi mi temizlediler. O yüzden kürtaj oldum ama beni mahvetti bu iğne doktorum bazı insanlarda 2 yıl kanama lekelenme sürdüğünü söyledi
Busra951824 melisaesila Benımde yaptırdıktan 15 gun sonra oldu 8 gundur var kanamam azalmadıda kadın doğum doktoru yaptı bana bekliyorum bende azalır dıye ama 15 gün bekleyecegım kesılmezse gıdecegım bende
Busra951824 melisaesila ben mecburiyetten yaptırdım ıc vajinadamda varis vardı dogumda patladı suan tek kullanabıldegımın o oldugunu soyledıler bıkere yaptır baska yaptırma dedı ama kanamam hıc azalmıyor bekliyorum
Tgc9 melisaesila Bende bu iğneyi oldum bende de aksine asla kanama yapmadı adet de olmuyorum yaptıralı 2 ay oldu herkeste farklı seyrediyor sanırım
Busra951824 Tgc9 doktorunuz bır sey soyledımı pekı mesela benımkı 15 gün sonra kanaman olur dedı ve gerçekten oyle oldu sanırım bünyeden degısıyor
Tgc9 Busra951824 Hayır bir şey söylemedi adet olmayabilirsin dedi vuran hemşire takip edelim bir de emziriyorum buna bağlı olarak da adet görmeyebilirsin 1 seneye kadar dedi kuzenim de bu iğneyle korundu bir sene boyunca onda da hiçbir kanama olmadı dediğiniz gibi bünyeye göre değişiyor galiba
Busra951824 Tgc9 anladım bende emzırıyorum ama demekkı dedıgınız gıbı bünyeden. benımde düzene girer inşallah
benimoglumukurtarinesraa isminivermekistemeyenizleyici çok geçmiş olsun devamlı bir şekilde mi kanamaniz vardı nasıldı
isminivermekistemeyenizleyici benimoglumukurtarinesraa evet aşırı kanamam oluyordu ve asla kesilmiyordu azalmıyordu da. 2 ay bu şekilde devam etti kürtaj olduktan sonra bu kezde lekelenmem oldu doktor kürtaj yaparken içeriyi tahriş etmiş. Sonrasında fitil le düzeldim ama şimdi de 4 aydır nerdeyse adet olmuyorum yani bu iğne çok sıkıntılı kaç tane doktorla görüştüm asla vurulmayın dedi. Sağlık ocağı hemşiresi önermişti banada
benimoglumukurtarinesraa isminivermekistemeyenizleyici ya baya kötü olmuş ben de bir tane 3 aylık iğne vuruldum 7 aydır adetim 15 günden fazla sürüyor ara kanamalar çok sık bin pişman oldum